Vokietijos vairuotojai renkasi LIQUI MOLY
Apie LIQUI MOLY
LIQUI MOLY GmbH, įsikūrusi Ulme, Vokietijos pietuose, siūlo platų spektrą aukštos kokybės gaminių, tokių kaip variklinė alyva, automobilių priedai, automobilių priežiūros ir pagalbiniai gaminiai. Asortimentą sudaro daugiau kaip 4000 prekių. LIQUI MOLY kuria ir bando gaminius nuosavose laboratorijose, gamina prekes išskirtinai Vokietijoje ir visus gaminius parduoda pati. Įkurta daugiau kaip prieš 50 metų LIQUI MOLY priskiriama prie dominuojančių šios pramonės šakos įmonių. Gaminiai parduodami Vokietijoje ir 90 kitų valstybių.
Dviejų automobilių žurnalų skaitytojai renka populiariausios vokiškos variklinės alyvos gamintoją
LIQUI MOLY yra populiariausia variklinė alyva Vokietijoje. Dviejų automobilių žurnalų skaitytojai, dalyvaudami atskirose apklausose, šią firmą – Vokietijos variklinės alyvos ir priedų gamybos specialistę – išrinko pirmaujančiu gamintoju. LIQUI MOLY pralenkė net pasaulinių koncernų gaminamas markes. „Tai rodo, kad mes tarsi Dovydas galime nugalėti net patį Galijotą, pasiūlydami geriausius produktus ir aukščiausios kokybės paslaugas“, – pareiškė LIQUI MOLY vadovas Ernst Prost.
Stambiausio Vokietijos automobilių žurnalo „Auto Motor Sport“ skaitytojai išrinko LIQUI MOLY pačia geriausia alyvos marke. Apklausoje dalyvavo kone 93 000 skaitytojų, iš kurių 48 procentai balsavo už šį Vokietijos gamintoją. Ne vienerius metus pirmąją vietą vis užimdavo „Castrol“, tačiau dabar LIQUI MOLY pirmąkart išstūmė savo varžovę iš aukščiausios pozicijos. LIQUI MOLY pelnė „Geriausios markės“ vardą tepalų kategorijoje.
Neilgai trukus Vokietijos leidinys „Auto Zeitung“ paskelbė savo skaitytojų apklausos rezultatus. Paaiškėjo, kad ir šio žurnalo skaitytojai geriausia marke išrinko LIQUI MOLY bei tepalų kategorijoje suteikė jai „Aukščiausios klasės markės“ titulą. 28,9 proc. savo balsus atidavė šiai šeimos įmonei – per dvejus metus gerbėjų skaičius išaugo daugiau nei dvigubai.
„Kalbama ne tik apie aukščiausios kokybės produktus“ – sakė Ernst Prost. „Kalbama ir apie markę, kuri yra vienodai energinga ir žavi, garbinga ir dora. Mūsų klientai nesulaukė iš mūsų jokių melagingų pažadų, o vien tik rimtą paramą.“ Vokietijoje daugybė komandiruotų darbuotojų prižiūri dirbtuves ir prekybos įmones. Klientai visame pasaulyje nuolatos kviečiami į mokymo kursus, kuriuose jie supažindinami su naujausia informacija, naujais produktais, jų naudojimu ir iš to išplaukiančiais verslo modeliais. Jei vėliau kasdieniame darbe iškyla klausimų ir problemų, į pagalbą ateina LIQUI MOLY produktų naudojimo specialistai. „Į mūsų klientų pagalbos prašymus atsiliepia ne koks nors bendrasis pagalbos centras, o tiesiogiai mūsų technikai. Mes norime palaikyti tiesioginį ryšį su savo klientais“, – pareiškė Ernst Prost.
Tai, kad Vokietijos automobilių vairuotojai pareiškė savo pasitikėjimą būtent LIQUI MOLY, Ernst Prost laiko kokybės ženklu. Šią kokybę firma užtikrina gamindama savo produktus išimtinai Vokietijoje. Automobilininkų simpatija LIQUI MOLY atsispindi ir įmonės apyvartoje: 2010-aisiais ji išaugo 20-čia procentų ir sudarė 289 mln. eurų.
„Kai prieš keletą metų pagarsinome savo tikslą tapti rinkos lyderiu, daug kas iš mūsų juokėsi“, – sakė Ernst Prost. „Dabar įrodėme, ką galima pasiekti uoliu darbu ir atsidavimu.“