alyva.lt - specializuota alyvos parduotuvė

Krepšelyje:

0 prekių už 0.00€
Jūsų krepšelis yra tuščias!

Informacija pirkėjui ir Privatumo politika

Prekių pristatymas

Visas mūsų siuntas pristato skubių siuntų pervežimo kompanija DPD.

Savo užsakymą galite nemokamai atsiimti mūsų ofise Pramonės pr. 6-107kab, Kaunas ta pačią darbo dieną, suderinus laiką su vadybininku.

Jeigu Jums iškilo klausimų dėl prekių pristatymo, susisiekite su mumis „alyva.lt“ nurodytais [kontaktais].

Apmokėjimas už prekes

Internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ galite pasirinkti Jums patogiausią atsiskaitymo būdą:

·atsiskaitymas per paysera sistemą;

·grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu;

·grynaisiais pinigais atsiėmimo metu;

·banko kortele atsiėmimo metu;

·banko kortele pristatymo metu;

·bankiniu pavedimu.

·Visiems užsakymams, kurių vertė nesiekia 15 Eur, taikomas administravimo /mažo užsakymo mokestis – 2.00 Eur . Pridėkite daugiau prekių ir nemokėkite mokesčio!

Atsiskaitymas už prekes prekių pristatymo metu:

Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite už prekes prekių pristatymo metu grynaisiais ar banko kortele kurjeriui (imamas papildomas mokestis 2.00 Eur.).

Jei atsiskaitote grynaisiais prekių pristatymo metu, svarbu, kad turėtumėte tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.  

 

Grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu:

Už prekes galite sumokėti mūsų ofise Pramonės pr. 6-107kab​, Kaunas jau tą pačią dieną kai suformuojamas užsakymas.

Apie užsakymo paruošimą atsiėmimui, mūsų vadybininkas, Jus informuos el. paštu arba telefonu.

Pas mus ofise galima atsiskaityti grynaisiais pinigais ir banko kortelėmis.

 

Bankiniu pavedimu:

Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, Jūsų nurodytu elektroniniu paštu mes Jums atsiųsime išankstinio mokėjimo sąskaitą. Kai tik matysime atliktą pavedimą, prekės iš karto bus išsiųstos Jūsų nurodytu adresu.

Prašome atliekant pavedimą mokėjimo paskirties laukelyje nurodyti “Užsakymo numerį”,

Sąskaitos rekvizitai:

Gavėjas: UAB PIRKLYS
A/S: LT847300010130289138
Bankas: AB Swedbank
Įmonės kodas: 302715999

Garantijos ir grąžinimas

Alyvos kokybės garantija. Prekiaujame alyvomis gautomis tik tiesiai iš gamintojų bei Jų atstovų. Garantuojame, kad jos pilnai atitinka visas gamintojo nurodytas specifikacijas ir tikrai nėra pilstytos „garaže“.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas turi susisiekti. [Mūsų kontaktai]

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

·         grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

·         prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

·         grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

·         grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;

·         pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Pramonės pr. 6, Kaunas, darbo dienomis nuo 09.30 iki 16.30 valandos, arba bus atsiųstas kurjeris (kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas).

Pinigai už grąžintą prekę pervedami į  prekės mokėtojo banko sąskaitą.

Bendros taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės), jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Su „alyva.lt“ Taisyklėmis susipažinau ir sutinku"), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir UAB PIRKLYS(toliau – Pardavėjas) teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu-pardavimu internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti ar papildyti Taisykles. Taisyklių pakeitimai galioja tik naujai užsakomoms prekėms, kurios buvo užsakytos po Taisyklių pakeitimo. Apie bet kokius Taisyklių pakeitimus, taisymus ar papildymus prisiregistravęs Pirkėjas bus informuojamas prisijungimo „alyva.lt“ puslapyje metu ir, norėdamas apsipirkti šioje internetinėje parduotuvėje, privalės iš naujo patvirtinti, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis. Šios Taisyklės galioja nuo 2012 m. kovo mėnesio 1 dienos.

1.3. Internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ prekyba vykdoma tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

1.4. Pirkti „alyva.lt“ internetinėje parduotuvėje turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys; taip pat visų aukščiau išvardintų asmenų įgalioti atstovai.

1.5. Pirkėjas, sutikdamas su „alyva.lt“ Taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes „alyva.lt“ internetinėje parduotuvėje.

2. Asmens duomenų apsauga

2.1. Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi tik prekių ir paslaugų pardavimo internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas Taisyklėse aptarta tvarka praneša, kad nepageidauja, jog jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

2.2. Pirkėjas patvirtindamas šias Taisykles sutinka, jog jo asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris ir elektroninio pašto adresas) būtų tvarkomi Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais, net ir tuo atveju, jei užsiregistravęs neišsirinks jam tinkamos prekės. Pirkėjas, sutikdamas, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo „alyva.lt“ internetinėje parduotuvėje tikslu, taip pat sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai.

2.3. Pirkėjas, nepageidaujantis, kad jo elektroninio pašto adresas būtų tvarkomas tiesioginės rinkodaros tikslu, turi nuimti varnelės žymėjimą prie teiginio "Naujienos el. paštu".

3. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas ir galiojimas

3.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(-as) prekę(-es) ir suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“, paspaudžia nuorodą "Užsakyti". Pardavėjas nėra įsipareigojęs atskirai pranešti Pirkėjui apie savo sutikimą sudaryti sutartį. Laikoma, kad Pardavėjas patvirtina užsakymą nuo momento, kai pradeda jį vykdyti.

3.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo galioja nuo sutarties sudarymo momento ir galioja iki sutarties Šalys įvykdys visus su ja susijusius įsipareigojimus.

3.3. Kiekviena pirkimo – pardavimo sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma „alyva.lt“ internetinės parduotuvės duomenų bazėje.

4. Pirkėjo teisės:

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ laikydamasis šių Taisyklių ir internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintos „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklės“, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu), nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo užsakyto daikto(-ų) pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl:

4.2.1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir Pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;

4.2.2. knygų, laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;

4.2.3. kosmetikos, parfumerijos, buitinės chemijos ir higienos prekių tiekimo;

4.2.4. prekių, kurios negali būti grąžinamos atsižvelgiant į jų savybes, įskaitant greit gendančius produktus ir produktus, kurių galiojimo terminas pasibaigęs;

4.2.5. kitais atvejais, kai pirkimo - pardavimo sutarties negalima atsisakyti, pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.

5. Pirkėjo įsipareigojimai:

5.1. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

5.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

5.3. Pirkėjas, naudodamasis internetine parduotuve „alyva.lt“, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

6. Pardavėjo teisės:

6.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis „alyva.lt“ arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

6.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės „alyva.lt“ veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

6.3. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas.

6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimo būdą – banko pavedimu/elektroninės bankininkystės sistema, nesumoka už prekes per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo užsakymo pateikimo.

6.5. Kai Pirkėjas pasirenka apmokėjimą "Grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu", Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.

7. Pardavėjo įsipareigojimai:

7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis „alyva.lt“ teikiamomis paslaugomis.

7.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus.

7.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo pasirinktu adresu, šiose Taisyklėse aptartomis sąlygomis.

7.4. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais. Pardavėjas yra PVM mokėtojas. Visos kainos nurodytos su PVM.

8.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

8.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu naudojantis Paysera nukreipimo į bankininę sistemą – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, perveda pinigus Paysera sistemos pagalba.

8.2.2. Apmokėjimas banko pavedimu/internetinės bankininkystės sistema – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, perveda pinigus į UAB PIRKLYS banko sąskaitą.

8.2.3. Apmokėjimas grynaisiais pinigais prekių pristatymo/atsiėmimo metu – Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo (perdavimo – priėmimo) metu arba atsiimant prekę „alyva.lt“, prekių atsiėmimo punkte. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite „alyva.lt“, kurjeriui (kurjerio vizito laikas bus suderintas su Jumis telefonu) pristačius prekes arba atsiimant užsakytas prekes, prekių atsiėmimo punkte.

8.4. Atsiskaitydamas banko pavedimu, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes, pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

8.5. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Sąskaitose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, pristatymo mokesčiai ir kiti remiantis buhalterinę apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais būtini pateikti duomenys.

8.6. Pardavėjas pasilieka teisę keisti atsiskaitymo būdus, apie tai pranešdamas internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“.

9. Prekių pristatymas

9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pristatymo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimti prekes Pardavėjo „alyva.lt“ prekių atsiėmimo punkte.

9.2. Pirkėjų patogumui, siekiant taupyti laiką, Pardavėjas teikia prekių pristatymo paslaugas, vadovaudamasis tokiomis nuostatomis:

9.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

9.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

9.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

9.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

9.4. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, tačiau nurodyti terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.

9.5. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

9.6. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra.

9.7. Pirkėjas pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

9.8. Detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu, bei pristatymo kainos pateikiamos, prie kiekvienos prekės.

10. Prekių kokybės garantija, grąžinimas ir keitimas

10.1. Kiekvienos „alyva.lt“ parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

10.2. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose.

10.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų Lietuvos Respublikos teisės aktų.

10.4. Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, tačiau priima garantines prekes „alyva.lt“ prekių atsiėmimo punkte bei pats pristato į garantinio aptarnavimo centrą. Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite adresu Pramonės pr. 6, Kaunas, jei garantiniame talone nenurodyta kitaip.

10.5. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

10.6. Norėdamas grąžinti prekę šių Taisyklių numatytais atvejais, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo dokumentą, kuris yra pridedamas Pirkėjui prie jo užsakytų prekių, ir pateikti jį kartu su grąžinama preke.

10.7. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

10.7.1.  grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

10.7.2.  prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

10.7.3.  prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

10.7.4.  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

10.7.5.  grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

10.7.6.  Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

10.9. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Pramonės pr. 6, Kaunas, darbo dienomis nuo 09.00 iki 18.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis šių Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.

10.10. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis" bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis "Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

10.11. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami į mokėtojo banko sąskaitą.

11. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės

11.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ įvairias akcijas.

11.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti.

12. Apsikeitimas informacija

12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia šiose Taisyklėse numatyta tvarka Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu/registruotu paštu.

12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia internetinės parduotuvės „alyva.lt“ skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

13. Atsakomybė

13.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

13.2. Pirkėjas atsako už savo veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve „alyva.lt“.

13.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei „alyva.lt“ teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

13.5. Jei internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

13.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

13.7. Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjo ir Pardavėjo partnerių, kurių paslaugas Pirkėjas užsako, tinkamo tarpusavio įsipareigojimų vykdymo.

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

14.2. Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

14.3. Visi nesutarimai, kilę dėl Taisyklių taikymo ir vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

14.4. Pirkėjas ir Pardavėjas atleidžiami nuo įsipareigojimų vykdymo pagal šias Taisykles, jei jų įvykdymas yra neįmanomas dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos teisės aktai.

 

Privatumo politika

Alyva.lt (toliau – „Bendrovė“) vertina ir saugo Jūsų privatumą, todėl šioje Privatumo politikoje (toliau – „Politika“) aiškiai ir nedviprasmiškai pateikiame Bendrovės veikloje bei interneto svetainėje http://www.alyva.lt (toliau – “Svetainė”) taikomus informacijos rinkimo ir naudojimo principus, taip pat ir kitą informaciją apie Bendrovės nuostatas ir principus užtikrinant asmens duomenų apsaugą.

Sąvokos „Jūs“, „Jūsų“ ir „lankytojas“ reiškia subjektą, asmenį, įmonę ar organizaciją, besinaudojančią mūsų Svetaine ar bet kokiu kitu būdu mums pateikiančią asmens duomenis. Žodžiais „mes“ ir „mūsų“ vadinama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta įmonė ir jos dukterinės įmonės, filialai ir atstovybės.

Šią Politiką taikome tais atvejais, kai lankotės Bendrovės interneto svetainėje, kai tiesiogiai pateikiate savo duomenis Bendrovei, kai gauname su Jumis susijusius duomenis iš valstybės institucijų ar kitų šaltinių bei siekdami tinkamai vykdyti sutartinius įsipareigojimus, kurių šalis Jūs esate. Ši politika taip pat skirta informuoti Jus ir apie kitas Bendrovės atliekamas asmens duomenų tvarkymo operacijas bei pagrindines nuostatas, skirtas užtikrinti Jūsų privatumą. Tvarkydami asmens duomenis vadovaujamasi Europos Sąjungos Duomenų apsaugos reglamento Nr. 2016/679, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, kitų susijusių teisės aktų reikalavimais bei kontroliuojančių institucijų nurodymais.

Ši Politika nėra taikoma jokioms trečiųjų šalių svetainėms ir programoms, kurias galite rasti per mūsų Svetainę, įskaitant tas, kurios gali būti susijusios su mūsų paslaugomis. Prieš spustelėdami bet kokias nuorodas, turėtumėte peržiūrėti trečiųjų šalių svetainių ir programų sąlygas bei privatumo politikas.

Perskaitykite šią Politiką ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis el. paštu info@alyva.lt.
Laikysime, jog visi šios Svetainės lankytojai atidžiai perskaitė šią Politiką ir sutinka su jos turiniu.

1. ASMENS DUOMENYS KURIUOS RENKAME IR TVARKOME

Bendrovė renka ir tvarko šių kategorijų asmens duomenis:

2. TEISINIAI PAGRINDAI KURIAIS RENKAMI JŪSŲ ASMENS DUOMENYS

Bendrovė gali rinkti Jūsų asmens duomenis tik vadovaudamasi teisės aktuose nurodytais teisėto tvarkymo pagrindais. Tai sutarties sudarymo ir vykdymo teisinis pagrindas, kai Jūs su Bendrove sudarote paslaugų teikimo ar kitą sutartį ar Jūsų kreipimasis į bendrovę atitinkamais klausimais bei apsilankymas Bendrovės Svetainėje. Bendrovės teisėti interesai taip pat gali būti pagrindas tvarkyti duomenis, pavyzdžiui, kai Bendrovė tikrina mokumą, valdo ir (ar) išieško įsiskolinimą. Jūsų sutikimas – dar vienas pagrindas, kuriuo Bendrovė gali tvarkyti asmens duomenis. Bendrovė gali tvarkyti Jūsų asmens duomenis taip pat ir vykdant teisines prievoles (kad vykdytų norminių aktų reikalavimus, taip pat pateiktų atsakymus į valstybės ir savivaldybių teisėtas užklausas ir kt.) ar kitais teisės aktuose nustatytais teisėto tvarkymo pagrindais.

3. BENDROVĖS SVETAINĖJE RENKAMI DUOMENYS

Kuomet lankotės mūsų Svetainėje ar susisiekiate su mumis kitais el. komunikacijos kanalais, Bendrovė automatiniu būdu taip pat gali rinkti Jūsų asmens duomenis.

Surinktus duomenis apie Bendrovės Svetainės lankytojus atsakingai saugome nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų. Patalpa, kurioje laikomi surinkti duomenys, yra fiziškai apsaugota, kad duomenų negalėtų pasiekti ar jais disponuoti Bendrovėje nedirbantys asmenys. Be to, Bendrovės portalo lankytojų duomenis sauganti duomenų bazė yra apsaugota nuo neleistinos prieigos per kompiuterinius tinklus.

4. VYKDOMAS ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

Siekdami užtikrinti skaidrumą ir atsakingą asmens duomenų tvarkymą, informuojame, kad Bendrovė tvarko asmens duomenis šiais tikslais:

Pateikdami Bendrovei savo asmens duomenis, Jūs patvirtinate ir savanoriškai sutinkate, kad Bendrovė valdytų ir tvarkytų Jūsų asmeninius duomenis, laikantis šios Privatumo politikos, galiojančių įstatymų bei kitų norminių teisės aktų reikalavimų.

5. TIESIOGINĖ RINKODARA

Bendrovė gali panaudoti Jūsų asmens duomenis siunčiant bendro pobūdžio tiesioginės rinkodaros pasiūlymus. Šie pasiūlymai gali būti atrenkami Jums, atsižvelgiant į duomenis, kuriuos esate mums pateikęs arba esame surinkę automatiniu būdu pvz. Jūsų buvimo vietos duomenys.

Jei nesutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslams, norite atsisakyti gaunamų tiesioginės rinkodaros pasiūlymų arba norite pakeisti turimus nustatymus, galite tai padaryti bet kuriuo metu atsiųsdami mums laišką el. paštu info@alyva.lt.

6. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS IR BENDRADARBIAVIMAS SU TREČIAISIAIS ASMENIMIS

Bendrovė asmens duomenis gali teikti duomenų tvarkytojams, kurie atlieka Bendrovei tam tikrus darbus ir teikia paslaugas. Nė vienam iš tiekėjų ar trečiųjų asmenų Bendrovė neduoda leidimo naudoti Jūsų asmens duomenų bet kuriuo kitu būdu ir reikalauja imtis Jūsų asmens duomenų apsaugos priemonių. Asmens duomenys gali būti perduoti šių kategorijų tretiesiems asmenims:

7. SLAPUKAI

Slapukas (ang. Cookie) tai nedidelė teksto rinkmena, kurią svetainė išsaugo Jūsų kompiuteryje arba mobiliajame įrenginyje, kai joje apsilankote. Išsaugotas Jūsų įrenginyje, slapukas užtikrina mūsų svetainės funkcionalumą, padeda Jus atpažinti, kai pakartotinai apsilankote mūsų svetainėje.

Daugelis naršyklių išsaugo slapukus, nebent Jūs nepriimsite jų arba pakeisite savo naršyklės nustatymus.

Mūsų Svetainėje gali būti naudojami šie slapukai:

Daugiau informacijos apie tai, kaip ištrinti slapukus, taip pat kitą naudingą informaciją, susijusią su slapukų naudojimu, galite rasti svetainėje http://www.allaboutcookies.org/.

8. SPECIALIŲJŲ KATEGORIJŲ DUOMENYS

Mes nerenkame specialiųjų kategorijų duomenų, tokių kaip politinės pažiūros, religiniai ar filosofiniai įsitikinimai, rasinė ar etninė kilmė, genetiniai duomenys, biometriniai duomenys, sveikatos duomenys arba duomenys, susiję su seksualine orientacija. Prašome neteikti mums specialiųjų kategorijų duomenų ir susisiekti su mumis naudodamiesi žemiau esančia kontaktine informacija, jei manote, kad mes galime turėti tokios informacijos. Pasiliekame teisę nedelsiant ištrinti bet kokią informaciją, kuri, mūsų manymu, gali turėti specialiųjų kategorijų duomenų.

9. TREČIŲJŲ ŠALIŲ NUORODOS

Šioje Svetainėje galite rasti nuorodas į trečiųjų šalių svetaines arba programas, tačiau mes neatsakome už tokiose svetainėse renkamus duomenis bei jų panaudojimą. Prieš spustelėdami bet kokias nuorodas, prašome peržiūrėti trečiųjų šalių svetainių ir programų sąlygas bei privatumo politikas.

10. ASMENS DUOMENŲ SAUGOJIMO TERMINAI

Bendrovės surinkti asmens duomenys yra saugomi spausdintiniuose dokumentuose ir Bendrovės informacinėse sistemose. Bendrovė saugo Jūsų asmens duomenis ne ilgiau, negu to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimo terminas.

Asmens duomenys paprastai saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų arba kiek tai reikalinga Bendrovės teisėtiems interesams įgyvendinti ir apsaugoti. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami.

Jeigu norite ištrinti savo paskyrą ir nutraukti duomenų saugojimą, galite tai padaryti siųsdami Bendrovei prašymą, žemiau nurodytais kontaktais, tačiau įspėjame, jog tokiu atveju paslaugų teikimas Jums gali būti nutrauktas. Atminkite, kad net ir gavę prašymą ištrinti Jūsų duomenis, mes galime išsaugoti dalį Jūsų duomenų, kai tai būtina mokesčių, teisinės atitikties ir audito tikslais.

Bendrovė imasi visų galimų priemonių užtikrinti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi tiksliai, sąžiningai ir teisėtai, kad jie būtų tvarkomi tik nustatytais tikslais, griežtai laikantis teisės aktuose nustatytų aiškių ir skaidrių asmens duomenų tvarkymo reikalavimų.

12. JŪSŲ TEISĖS

Jūs, kaip mūsų Svetainės lankytojas, turite teisę:

Dėl savo teisių įgyvendinimo ar nusiskundimų, galite kreiptis į už asmens duomenų apsaugą Bendrovėje atsakingą asmenį, elektroniniu paštu info@alyva.lt. Taip pat galite kreiptis ir į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, tačiau skatiname susisiekti su Bendrove, kadangi visuomet siekiame visus klausimus išspręsti kartu su lankytoju.

Pateikdamas prašymą, Jūs privalote patvirtinti savo tapatybę šiais būdais: 1) jei prašymas įteikiamas tiesiogiai atvykus į Bendrovę – pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ar Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą kopiją; 2) jei prašymas pateikiamas paštu ar el. paštu – pateikti Jus identifikuojančius Bendrovėje duomenis; 4) jei prašymas įteikiamas per atstovą − pateikti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtinto asmens tapatybės dokumento kopiją, pridedant ir atstovavimą patvirtinantį dokumentą (ar Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą įgaliojimo kopiją).

Bendrovė gavusi Jūsų prašymą raštu, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Jūsų prašymo gavimo dienos, pateikia raštu (įskaitant elektroninių ryšių priemones) prašomus duomenis arba nurodo atsisakymo tenkinti tokį prašymą priežastis.

30 dienų laikotarpis prireikus gali būti pratęstas dar dviem mėnesiams, atsižvelgiant į prašymų sudėtingumą ir skaičių. Bendrovė per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo informuos prašymą pateikusį asmenį apie tokį pratęsimą, kartu pateikdamas vėlavimo priežastį.

13. PRIVATUMO POLITIKOS ATNAUJIMAS

Mūsų Politika gali būti keičiama, atsižvelgiant į pasikeitusią situaciją ar teisės aktų reikalavimus. Bendrovei atnaujinus Politiką, naujoji versija bus paskelbta interneto svetainėje http://www.alyva.lt. Esant esminiams Politikos pakeitimams galime su Jumis susisiekti, siųsdami elektroninį laišką ar informuodami Jus kitu būdu.

14. KONTAKTINĖ INFORMACIJA

Jei dėl šioje privatumo politikoje pateiktos informacijos Jums iškiltų klausimų, maloniai prašome kreiptis į Bendrovę bet kuriuo Jums patogiu būdu:

info@alyva.lt

Pramonės pr. 6, Kaunas, LT-51267

+3706002111803