TECHNOLOGIJA
„RVS Master“ tai viena pažangiausių pasaulyje, nano technologijomis grįstų medžiagų. Ši medžiaga padeda atstatyti nusidėvėjusius metalo paviršius, veikiant itin aukštai temperatūrai, todėl puikiai tinka sudilusiems varikliams ir transmisijoms atstatyti, jas toliau eksploatuojant ir be jokio remonto.
„RVS Master“ yra unikalus tuo, kad variklių, pavarų dėžių, reduktorių ir kitų mechanizmų remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, jų neardant. Ši medžiaga yra išskirtinė, nes besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai joje esančios unikalių metalo keramikos elementų dėka atsistato į praktiškai gamyklinius parametrus.
„RVS Master“ – tai mokslininkų sukurtas smulkių dispersijų, daugiakomponenčių susintetintų mineralų (serpantinito, šungito, nefrito ir kt.) bei specialių priedų ir katalizatorių mišinys. Jis netirpsta nei degaluose, nei tepaluose, bet puikiai dera su jais.
„RVS Master“PANAUDOJIMAS
Paruoštas „RVS Master“ mišinys supilamas į variklį per tepalų užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu, jis patenka ant trinties veikiamų paviršių – stūmoklių, cilindrų, alkūninio ir paskirstymo velenų ir kt. Varikliui veikiant, dėl metalų trinties susidaro reakcija, kurios metu susidėvėję metalų paviršiai pasidengia metalo keramikos sluoksniu. Toks sluoksnis pasižymi absoliučiu sukibimu su metalais molekulių lygmenyje, todėl neatsisloksniuoja, nenutrupa ir nenusidėvi. Jis yra atsparus oksidavimuisi ir korozijai, todėl yra itin ilgaamžis.
RVS technologijos paveikti susidėvėję varikliai atsistato kone iki gamyklinio lygio. Kompresija cilindruose, iki RVS poveikio, nukritusi iki 4-6 atmosferų benzininiams varikliams, atsistato iki 11-12 atmosferų ir suvienodėja visuose cilindruose.
Variklių vibracija sumažėja net iki 50 proc., o tepalo slėgis pakyla nuo 1-2 iki 3-5 atmosferų.
Negana to, varikliai tampa gerokai ekonomiškesni. Kartais variklio degalų ekonomija padidėja nuo 5 iki net 20 proc., o dūmingumas sumažėja net 2-3 kartus. Dėl sumažėjusios trinties variklį žiemą tampa gerokai lengviau užvesti. Šis poveikis išlieka net 100 000 km ridos ir ilgiau.
Gamintojai rekomenduoja „RVS Master“ naudoti net ir naujiems varikliams. Net ir visiškai naujame automobilyje sumažėja vibracija, nežymiai padidėja galingumas ir sumažėja degalų sąnaudos, o variklio ilgaamžiškumas padidėja 2-3 kartus.
Susidėvėjusiems varikliams rekomenduojama „RVS Master“ produktą naudoti du kartus – po pirmo karto pravažiavus 400-500 km procedūrą pakartoti.
Metalo keramikos apsauginio sluoksnio SAVYBĖS:
RVS technologijos efektas susidėvėjusiems varikliams:
Reguliariai naudojant RVS-master produciją nepriklausomai nuo kilometražo pilnai išvengiamas variklio susidėvėjimas.
RVS technologijos efektas naujiems varikliams:
Iki 100 000 km naujiems varikliams užtenka tik vieno RVS-master apdorojimo.